onsdag 6 januari 2010

Encore une fois part II

Jag är ju som bekant svag för franska efter att ha bott där för 12 (ooops vad länge sen) år sedan. Sen gillar jag Etsy och fina tryck också så jag blev så glad när jag hittade dessa grejer! Jag funderar på vad jag ska hitta på för något kul med Bonjour-mini-korten men jag tänker mig iallafall att de ska hänga i vår hall.

Även dessa är läckra och säljs i 20-pack på Yee Haw.


Roligast av alla tryck på franska var den här, Jag har tråkigt. Den finns på Letterpress där det även finns en massa annat som är ruggigt fint.

Ytterligare en hälsning. Som konst men kostar bara ett par buck! Här hittar du en kalender på franska som jag skrivit om tidigare. Ljuvlig, billig och nedladdningsbar!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort...ger mig inspiration till att göra egna väggord/på träbrädor.
    Milla

    SvaraRadera
  2. Mm har alltid velat lära mig franska! Jag läste bild idtället för språk i skolan så det känns som om man missat det här med ett extraspråk... tyvärr. Men bild var kul att läsa med ;-)
    Gillade kortet med "jag har tråkigt"....

    Kram Lotten

    SvaraRadera