måndag 15 februari 2010

Shopping frenzy

I helgen hade jag en (alldeles för kort) stunds egentid. Eller snarare jag tog mig denna tid, den bjuds liksom inte. Och som jag shoppade loss! Tid och rum bara försvann. Bland annat köpte jag klänningen ovan, den kommer från Inwear. Ganska out of character för att vara mig med jag kände mig så fin!

Det läskiga med att shoppa så där är att man liksom aldrig blir mätt. Man vill bara ha mer, ju mer man tittar. Jag kände starkt att jag var tvungen att åka tillbaka ner på söndagen men då satte maken stopp. Tur det kanske men jag hann ju aldrig köpa koftan från Saint Tropez som passade så utmärkt till klänningen.
I övrigt köpte jag bland annat turkosa leggings med röda prickar på Gudrun Sjödén. Har jag nämnt att jag ska bli kulturtant i mitt nästa liv?

6 kommentarer:

  1. Visst är det! :)
    Shopping är farligt, kan inte annat än instämma i det där om att man bara vill ha mer. Som sagt, farligt. Synd att man inte är gjord av pengar!

    SvaraRadera
  2. Jättefin klännig . Den var du verkligen värd.

    Kram Betty !

    SvaraRadera
  3. Men guud vilken snygg klänning. Koftan vore supersnygg till! Härligt med egen tid och kanske tur att det inte blir för ofta, fniss, för då skulle i alla fall jag köpa slut på hela pengabunten.Kram milla

    SvaraRadera
  4. Ja det gäller att passa på när man väl får en stunds egentid till shopping... :-)
    Men du får se till att smita iväg snart igen, så du inte missar koftan!

    kram och fortsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera
  5. Just nu är det så mycket nytt och fint i affärerna! Nu och i aug/sept är det som roligast att handla! :-) Ha det bra.

    SvaraRadera