måndag 22 februari 2010

Stig Lindberg

Mer Stig Lindbergdesign är något jag behöver i mitt liv. I helgen missade jag en Berså-servis på Blocket, aouch. Visar istället en budgetvariant på temat. Jag visste väl att jag skulle få nytta av Fallande Löv-servetterna! När min man fyllde år bestämda Jalmar att han skulle få ett J i present. Underbar idé från en treåring. Jag köpte bokstaven på Panduro och har sedan klätt den i det yttersta lagret av en servett. Det var så roligt att jag gick loss på fler saker här hemma.

Trevlig vecka önskar jag er, för oss blir det ytterligare en vecka i vabandets tecken.

6 kommentarer:

  1. Det var ju en jättebra present! Fin blev den också, bättre lycka på blocket nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Men guuud va bra...måste kika in på Panduro & sedan fara ut och hitta roliga servetter...här snyter sig sonen nämligen i de befintliga, skratt!
    Ha det gott.Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vilken bra present! Maken börjar på J och fyller 35 , skulle kanske vara en kul grej!

    ♥ ♥
    Må så gott och ha en mysig måndagskväll
    Kramat från ett snövitt Kungsbacka och Camilla
    ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig idé! Jättefint, Jalmar är ett rikigt inredningsgeni:) Köpte också dessa fina servetter, tyvärr börja lagret att sina...
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Gud vad fint det blev!!!!! Vad duktig du är.

    SvaraRadera