fredag 6 augusti 2010

I'm back!

And I'm restless! Nu är tanken att bloggen ska uppdateras igen, framför allt med lite bilder från vårt hus. Jag är sprängfylld av inspiration och tankar som jag vill dela med mig av, men kamerasladden ligger nedpackad på något superbra ställe så jag återkommer i frågan. Tills vidare får ni njuta av den här ljuvliga brickan av Emelie Ek, jag hoppas att den kommer att pryda vårt kök inom kort. Jag har dock inte hittat någon återförsäljare men jag gissar att den dyker på ett par nätbutiker inom kort.
Foto: Emelie Ek

6 kommentarer:

  1. Brickan är jätte fin! Men jag är mest glad över att du är tillbaka. Ser nu fram emot dina trevliga inlägg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet att brickan tidigare fanns att köpa på Signerat.se.

    SvaraRadera
  3. Stod i Elle interiör att den skulle finnas hos designista...

    SvaraRadera
  4. Gillar också den brickan. Vad kul att du är tillbaka, ser fram emot bilder på nya huset!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot inspiration och bilder :)

    SvaraRadera