måndag 27 september 2010

Queen of fucking everything

Jaha nu dammar jag av den rubriken igen. En del recycling här på bloggen blir det. Just nu är jag grym på att fynda. Hittade de här fina tretornskorna som tydligen ska stå emot en hel sel i form av väta och kyla. Lite lägligt damp det ner en rabattkod från Ellos och clickety-clickety så är de på väg till mig för halva priset. Ett fynd helt enkelt, eller veckans vara som vi säger hos oss. Sedan blir de väl utmärkta till min jacka som också är på väg. Det här med jackor har förresten utvecklat sig till en smärre besatthet. Ska ägna det ett inlägg inom kort!

2 kommentarer:

  1. Snygga! Jag gillar att de är utan material från djur. Min sambo har letat efter vinterskor utan djurmaterial i några vintrar nu. Oftast blir det Converse... inte så vintriga direkt, haha.

    SvaraRadera
  2. De är grymma, tro mig. Säger jag inte bara för att jag jobbar på Tretorn :-)

    SvaraRadera