fredag 20 maj 2011

Nytt i butiken

Åh det är lika roligt varje gång det kommer en ny leverans till butiken. Det är House Doctor jag har fått påfyllning och nyheter från. Jag älskar de här pennställen, ett kap för bara 65 kr!


Jag tycker att det är svårt att hitta snygga krukor för utebruk. Så jag blev väldigt glad när jag hittade de här (gigantiska :). Snart på en altan nära mig hoppas jag! Och då hoppas jag givetvis att våra kära byggare ska sätta lite fart, hittills är grunden fixad.Glasflaskorna blir urfina att ha i ett fönster. Eller var som helst...

De populära ballerinaaskarna finns i två utföranden. Det gäller bara att kunna välja! Har lagt undan några till mig själv men några få finns till försäljning också ;)

Och du, vill du ha rabatt på din beställning? Gilla oss på Facebook, där lägger jag strax ut en kod. Ha en superskön helg!

6 kommentarer:

  1. Maja på 64 kvadrat20 maj 2011 kl. 22:14

    Fina saker som man inte tackar nej till. Tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  2. Jag letar efter just de krukorna - vart hittade du dem?

    SvaraRadera
  3. Nu såg jag att de fina krukorna finns hos dig!!!

    SvaraRadera
  4. House Doctors grejer är verkligen fina!
    Och tack för den snälla kommentaren hos mig, det värmer gott! :)

    SvaraRadera
  5. Ska också spana in de krukorna, såå fina!!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Otroligt snygga krukor och glasflaskor. Skulle jag gärna ha här hemma :)

    //Johanna

    SvaraRadera