söndag 28 augusti 2011

Nischat

Ovanligt många dagar den senaste månaden har jag sagt: bäst att passa på, det här är sommarens sista dag! Igår så var det nog verkligen det. Och hur mysigt det än kan vara med höst så känns det lite vemodigt. Hallå, jag var inte klar!! Får sitta och drömma och klicka på några resesajter tror jag bestämt.

Jag kan också drömma om att någon bygger så här fina nischer till mig! Jag älskar inbyggda lösningar och klurar på hur jag bäst ska få saker och ting på vår övervåning där vi har mycket biyta i form av kattvindar. Massor med outnyttjat utrymme att göra olika nischer alltså?! Ska bara få ordning på trädgården först. Det tar väl något år eller så. Ska återkomma med lite bilder på vad vi håller på med därute. Stenläggningen är klar, 10% av tomten består av vacker sten. Nu är det bara resten kvar. 1o kubik jord har bytt plats under helgen. Tiptop. För mig som inte tränat sedan februari har det varit en utmaning vill jag lova med alla dessa skottkärror.

Bilden kommer från Stadshem. Mer från den charmiga lägenheten hittar du här.

1 kommentar: