onsdag 29 februari 2012

Finheter




Jag blev alldeles lycklig av att packa upp finheterna som kom från Rie Elise idag! Den här fina och användbara girlangen ska jag genast sätta upp på någon spegel här hemma tänkte jag.
Och postern som jag längtat efter. Perfekt till ett barnrum.
Papper är mitt favoritmaterial, jag bara kan inte få nog. Denna kombo tycker jag är bäst så här långt från papperskonstnärinnan Rie. Kolla bara på de smalrandiga och den med trianglar... mmm. Så fina att man kan rama in dem rakt av.
Fina anteckningsböcker kan jag inte heller få nog av, och den här med manet på blir man ju så glad av : ) Mer nytt kommer så fort jag hinner lägga upp det här.

3 kommentarer:

  1. Jättefint Ylva, glada mönster som passar så bra till dagens vårkänsla!

    SvaraRadera
  2. Har just klickat hem den UNDERBARA girlangen. Jag har längtat så efter den! Ska hänga den runt hallspegeln så det blir det första man ser. Vårkänsla!

    SvaraRadera
  3. De er simpelthen så fine hendes ting! Og sikke en fin blog du har! Har straks lagt mig som følger :D

    SvaraRadera