måndag 9 april 2012

Berså


Så dök den upp, den underbara skålen från Gustavsberg. Jag är med i en "shoppingklubb" med inredningsfokus. Man får bra rabatter på erkända varumärken det är inredningsprylar det gäller. Jag har köpt fina saker från Rice, Züny och nu Gustavsberg. Maila mig ( ylva at darlingthings.se ) om du vill ha en inbjudan med en rabattkupong på 150 kr: ) Dalani heter klubben.

Hoppas ni har en skön påsk, för oss har den varit lite annorlunda. Inte så mycket ledigt och inte helt friska. Men mängder med godis har vi iallafall fått: )

4 kommentarer:

  1. Åh, bersåserien är helt fantastisk! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har lyxen att ha en hel bersåservis i matkällaren, eftersom den är från min barndom går den inte att köra i diskmaskin annars hade den fått vara vårt vardagsporslin...
    Hoppas allt är bra annars!
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Do you know where to buy these online? Love your blog!

    SvaraRadera