onsdag 30 januari 2013

Mina drömmars städer



Jag gillar städer. Jag föredrar storstadssemester framför sol och bad. I USA finns två av mina favoritställen i hela världen- det ena är New York och det andra San Francisco. Som tonåring bodde jag ett år i en mindre stad utanför San Francisco. Jag har bestämt att när jag fyller jämnt nästa gång (the big 4-0!) så är det dit vi åker. Helst vill jag till både öst och västkusten. Jag har ju ett par år på mig att planera resan- och spara pengar.... 

Jag har som så många andra Ehrenstråhles NY-karta på väggen. Nu är jag lite sugen på den nya varianten också. Men sedan kan jag inte låta bli att tycka att det gått lite inflation i dessa tavlor... Jag funderar ett litet tag till. Tavlan finns bland annat på Artilleriet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar